Întrebări frecvente – Marini SkinSolutions

Întrebări frecvente

01. Comanda

Când voi primi comanda mea?
Comanda dvs. va fi livrată în termen de 5 - 7 zile lucrătoare după ce a fost expediată. Ziua estimată a livrării va fi indicată la plasarea comenzii, iar același termen de livrare va fi confirmat în confirmarea comenzii. Vă rugăm să rețineți că nu este posibil ca ziua de expediere din confirmarea comenzii să difere de ziua indicată la plasarea comenzii.

Pot să anulez comanda dacă timpul de livrare este mai lung decât cel așteptat?
Dacă comanda dvs. are un timp de livrare mai lung decât cel declarat inițial, aveți opțiunea de a anula articolele afectate sau întreaga comandă. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți. Dacă comanda nu a fost încă expediată, aceasta va fi anulată, iar suma achitată va fi rambursată în contul dvs. bancar în termen de două zile lucrătoare. Totuși, odată ce comanda a fost expediată, nu mai poate fi anulată.

Când voi primi factura pentru comanda mea?
Odată ce ați plătit comanda, factura nu va fi trimisă automat. Dacă doriți să primiți o factură, o puteți obține prin una dintre următoarele metode:

  1. Conectați-vă la contul dvs. din magazinul nostru. De acolo, puteți vizualiza comenzile și descărca factura.
  2. Contactați echipa noastră de servicii pentru clienți, iar noi vă vom trimite factura prin e-mail.

02. Expediere

Când voi primi comanda mea?
Vă puteți aștepta să primiți comanda în termen de 5 - 7 zile lucrătoare de la data expedierii. Data exactă a livrării va fi furnizată în timpul procesului de finalizare a comenzii și va fi confirmată în e-mailul de confirmare a comenzii.

Pot să anulez comanda dacă timpul de livrare este mai lung decât cel așteptat?
Dacă timpul de livrare pentru comanda dvs. este mai lung decât cel inițial comunicat, puteți anula toată sau o parte din comandă. Vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți pentru asistență. Dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată, aceasta va fi anulată, iar suma achitată va fi rambursată în termen de două zile lucrătoare. Odată ce comanda a fost expediată, anularea nu mai este posibilă.

Când voi primi factura pentru comanda mea?
Facturile nu sunt trimise automat odată cu comanda dvs. Puteți descărca factura conectându-vă la contul dvs. din magazinul nostru și vizualizând detaliile comenzii. Alternativ, puteți solicita o factură contactând echipa noastră de servicii pentru clienți.

03. Returnări, Schimburi și Reclamații

Care este politica dumneavoastră de returnare?
Oferim o perioadă de retur de 14 zile pentru toate comenzile. Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dumneavoastră, o puteți returna în termen de 14 zile de la primirea produsului. Pentru a iniția o returnare, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți pentru instrucțiuni suplimentare.

Cum pot returna un produs?
Pentru a returna un produs, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți cu numărul comenzii și motivul returnării. Aceștia vă vor oferi instrucțiuni despre cum să returnați produsul. Odată ce primim produsul returnat, rambursarea va fi procesată în termen de 5 zile lucrătoare.

Pot schimba un produs?
Dacă doriți să schimbați un produs, puteți face acest lucru în termen de 14 zile de la data returnării. Vă rugăm să contactați serviciul clienți pentru a iniția procesul de schimb. Dacă noul produs are o diferență de preț, vă vom informa despre plata suplimentară sau rambursarea necesară.

Ce fac dacă am o plângere legată de un produs?
Ne străduim pentru satisfacția clienților. Dacă aveți plângeri legate de un produs, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți cu numărul comenzii și detaliile plângerii. Vom aborda preocupările dumneavoastră și vom colabora pentru a găsi o soluție satisfăcătoare.

Când voi primi rambursarea?
Rambursările sunt procesate în termen de 5 zile lucrătoare după ce primim produsul returnat și confirmăm starea acestuia. Suma va fi creditată înapoi pe metoda de plată originală folosită pentru achiziție.

Când voi primi factura pentru comanda mea?
Facturile nu sunt trimise automat. Dacă doriți să primiți o factură, puteți face acest lucru prin contul dumneavoastră din magazinul nostru. Alternativ, puteți contacta echipa noastră de servicii pentru clienți pentru a vă trimite factura prin e-mail.

Termeni și Condiții

Demati furnizează produse listate pe site-urile Demati și Demati, precum și în magazinele noastre, în conformitate cu următorii Termeni și Condiții. Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni și Condiții, precum și Politicile noastre de Confidențialitate și Cookie-uri înainte de a utiliza oricare dintre site-urile noastre sau de a face o comandă la noi.

Termenii și Condițiile se aplică utilizării oricărui site Demati și oricăror produse pe care le achiziționați de pe acestea; indiferent de modul în care accesați site-ul, inclusiv orice tehnologii sau dispozitive prin care site-ul nostru vă este disponibil acasă, în mișcare sau în magazin.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza acești Termeni și Condiții în orice moment, iar orice actualizări care vă afectează pe dumneavoastră sau achizițiile dumneavoastră vă vor fi comunicate de către noi în scris (prin email) și pe această pagină.

Titlurile din acești Termeni sunt doar pentru comoditate și nu vor afecta interpretarea lor.

Vă recomandăm să imprimați și să păstrați o copie a acestor Termeni și Condiții pentru referințe viitoare...